Dama z miasta...

lipca 22, 2015

Gdyby ktoś kiedyś powiedział mi, że zbuduje dom na wsi i wyprowadzę się z miasta wyśmiałabym go i popukałabym się w czoło. Gdzie ja i wieś?! A jednak los lubi płatać figle.

Od dziecka mieszkam w mieście. Lubie je choć nie jest duże i nie ma w nim za wiele atrakcji jednak posiada swój urok. Wychowana miastowa dama nigdy nie widziała siebie na wiejskich włościach. Nigdy też nic nie miałam do ludzi mieszkających na wsi, ale byłam zdania, że przyzwyczajona do gwary,hałasu i przyspieszonego tępa życia, życie po za miastem nie jest dla mnie. Nigdy bym nie przypuszczała jak bardzo się mylę. Kiedy po ślubie zamieszkałam u teściów bardzo szybko przyzwyczaiłam się do ciszy i spokoju. Spodobało mi się poranne wstawanie razem z mężem o godz. 5.00. Spodobało mi się także to, że mogę wziąć kubek z herbatą i wyjść na podwórko i patrzeć jak wszystko się budzi i jak wieś zaczyna żyć. Im dłużej mieszkałam tym bardziej odpowiadało mi życie na wsi. Za to mojemu mężowi ciężko było odnaleźć się w mieście a mieszkając w bloku dusił się. Dlatego z powodu miłości do męża i jego pracy podjęliśmy decyzję o budowie domu na wsi w tej samej w której wychował się mój małżonek. I choć nie raz przeszło mi przez głowę czy dobrze zrobiłam to jednak nie żałuję. Mam piękny dom po córce widzę, że też jej się podoba i czuje się dobrze. Tak więc dama z miasta w następnym roku jak Bóg da zamieszka na wsi.

Pozdrawiam
Młoda Mama

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś powiedziałam: nigdy nie przeprowadzę się na wieś. Wiesz, tutaj trzeba by dokładniej sprecyzować. Chodzi mi o gospodarstwo, gdzie byłyby zwierzaki oraz trzeba by się zajmować polami.

      Usuń
    2. Rozumiem. Mój mąż nie jest rolnikiem i nie posiada gospodarstwa tak wiec będę tylko i wyłącznie spokojnie sobie żyła na wsi.

      Usuń
    3. To tak mogłabym sobie żyć również :)

      Usuń
  2. Ja chetnie wyprowadzialabym sie na wies!bez dwoch zdan caly szum okropnie mnie przytacza oczywiscie zyje z tym ale jak mialabym okazje kupix domek na preri;) byla bym pierwsza;) Nie wiem dlaczego ale nie umiem wejsc na wczesniejszepisty?kasowalas je?pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak skasowałam poprzednie posty ponieważ myślałam o zamknięciu bloga jednak wyciągał mnie do reszty i nie umiem z niego zrezygnować od tak.
      Okazji jest mnóstwo może wartko spróbować i czegoś poszukać po za miastem. :)

      Usuń
  3. Domy sa super, wykanczaja finansowo, ale ciesza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Postawić dom to bułka z masłem, ale wykończyć go to worek bez dna.

      Usuń
  4. ja marzę o domu na wsi...miasto mnie dusi :( kocham cisze i uwielbiam babrać się w ziemi...sadzić zioła,kwiaty...a balkon mnie ogranicza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może trzeba rozejrzeć się za domkiem po za miastem. :)
      Dziękuję za nagłówek jest super!

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego na tej wsi życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. he he początek m0ógłby być o mnie :) typowa Krakuska, która nigdy na prawdziwej wiosce nie była w dodatku mam alergię (katar sienny itd) więc wieś z naturą odpada :)
    powodzenia i trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie :) Niech poczucie, że jesteś na właściwym miejscu nigdy Cię nie opuści!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mieszkam w małym mieście ....jest prawie tak samo jak na wsi.

    ale tu masz rację mieszkanie w bloku a w domu - nie ma porównania

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ja nigdy na wsi nie mieszkałam , ale myslę że bardzo by mi się podobało, chciałabym po ciężkoim dniu odpoczywać podobnie jak ty to opisałaś,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepszy relaks polecam kiedyś wybrać się gdzieś agroturystycznie i zasmakować wiejskich klimatów. :)

      Usuń
  10. Super! My mieszkamy w małym miasteczku, czyli prawie jak na wsi. :) Nie zamieniłabym tego na żadne duże miasto.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wychowałam się na wsi, rozumiem Twojego męża, też dusiłam się mieszkając w bloku. I wcale się nie dziwię, że i Ty przekonałaś się do życia na wsi :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers

Młoda Mama na FB