Plac zabaw...

sierpnia 31, 2015

Na osiedlu na, którym mieszkam znajdował się szczątkowy plac zabaw.Szczątkowy ponieważ znajdowało się na nim dwie drabinki i piaskownica zarastana trawą. Znajdował się ponieważ dzisiaj po szczątkowym placyku nie ma śladu.
Wcześniej urząd miasta nie chciał zrobić na naszym osiedlu placu zabaw dla dzieci ponieważ urzędnicy uważali,że jest to centrum miasta. Z córką musiałam chodzić trzy bloki dalej na plac zabaw na którym też wiele nie było: piaskownica, zjeżdżalnia, karuzela i konik do bujania, ale lepszy rydz niż nic. Ale, ale ostatnio rozmawiałam ze znajomym i mówił, że na naszym osiedlu jednak pojawi się plac zabaw dla dzieci z prawdziwego zdarzenia połowa pieniążków ma być z unii a na drugą połowę szukają sponsora. Na naszym osiedlu jest bardzo dużo dzieci w różnym wieku dlatego przydałoby się im miejsce do zabawy choć niektórym starszym osobom jest to nie po nosie. Ostatnio będąc z córcią na placu zabaw spotkałam znajomą, która ze swoimi dzieci jeździ na największy plac zabaw w naszym mieście. Przyznam się, że nie wiedziałam iż w moim mieście znajduje się taki plac zabaw dlatego z ciekawości w niedzielę pojechałam z mężem i z córcią na placyk. Gdy mała go zobaczyła oczy zrobiła jak pięcio złotówki i wydobywa z siebie: o jeju. Sami również byliśmy w szoku! Duży plac zabaw gdzie małe jak i duże dzieci znajdą coś dla siebie - dla każdego coś dobrego. Jest miejsce dla maluchów gdzie jest wszystko ogrodzone: huśtawki, trzy zjeżdżalnie (różne wysokości) drabinki, tunele, ścianki do wspinaczki ( również różne wysokości) wóz strażacki, ciuchcia, gra kółko i krzyżyk, klasy, konik do bujania, motor, samochód itp.  Dla starszych jest miejsce do gry w piłkę, kosza, koszykówkę, badmintona. Sa ścieżki dla rowerów i dla rolkarzy oraz deskorolkarzy. Spędziliśmy na tym placyku z 5 godz i kiedy zbieraliśmy się do wyjścia córcia się rozpłakała ponieważ nie nasyciła się było jej wszystkiego mało.

A jak wyglądają Wasze place zabaw?

Pozdrawiam


You Might Also Like

35 komentarze

  1. My pod nosem też mamy maleńki plac zabaw, ale mimo wszystko Maja go lubi ;) czasem odwiedzamy też inne, zwłaszcza takie z huśtawkami bo u nas nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że na małych placykach rzadko kiedy można spotkać huśtawki dla dzieci. :)

      Usuń
  2. Na taki plac zabaw, to sama chętnie bym się wybrała :D hehe
    U mnie w mieście nie ma ich za dużo, a może ja ich nie widzę, bo jeszcze nie jestem na tym etapie, a może już nie jestem - zależy jak na to patrzeć :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dziecko małe to i mama pilnując może poszaleć na takim placyku ;)
      Myślę, że w Twoim mieście są placyki zabaw tylko nie zwracasz uwagi tak samo jak ja nie zwracałam gdy nie byłam mamą. :)

      Usuń
  3. U nas w okolicy niestety ciężko o fajny, duży plac zabaw :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas nie ma placu zabaw. "Urok" mieszkania na osiedlu domków jednorodzinnych. Trzeba sobie zrobić w ogrodzie.
    Na najbliższym szału nie ma, w pełnym słońcu i z możliwością nauki "języka podwórkowego".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placyk zabaw w ogrodzie też może być fajny. My z mężem mamy zamiar taki zrobić dla naszej córki tuż po przeprowadze do naszego domu. :)

      Usuń
  5. Mój Filip jest na etapie podoba mi się wszystko :) Zatem nie jest wybredny jeżeli chodzi o place zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. W najbliższej okolicy na szczęście mamy same fajne place zabaw, z mnóstwem hustawek, drabinek itp :) zrób kiedyś zdjęcia Waszego :) jestem Bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas sporo tego. Dzieciarnia ma gdzie czas spędzać. Tylko nie lubię tych budowanych w środku zamkniętych osiedli. Nie dość, że znajdują się komuś pod oknem to jeszcze niewiele zwykle oferują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji jeszcze widzieć placyku na zamknietym osiedlu. :)

      Usuń
  8. U mnie w okolicy był plac zabaw,ale teraz jest Biedronka !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę.Przerobili placyk na supermarket.

      Usuń
  9. Taki plac zabaw to istny raj na ziemi dla dzieciaczków! :)
    My mamy malusi placyk pod blokiem, jest tam piaskownica, zjeżdżalnia i koniki i taka ławeczka co się nią pochyla w górę i w dół. Kawałek dalej od osiedla, w parku za to mamy meeeega na wypasie duuuuży plac zabaw ale jeszcze na niego nie wchodziłam, bo nie miałam potrzeby :) Myślę, że za rok to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. My niestety nie mamy w okolicy placu zabaw. Po zakończeniu budowy planujemy zrobić Olusiowi jego własny plac zabaw w ogrodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzędnicy nie mają co robić to ściągają z sufitu pomysły... brak słów i kpina.

    OdpowiedzUsuń
  12. My na szczęście świetny plac zabaw mamy obok domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, każde osiedle powinno posiadać swój plac zabaw.

      Usuń
  13. Szczęściem dzieci już mam duże, bo u mnie na podwórku są tylko cztery garaże:((

    OdpowiedzUsuń
  14. W Warszawie mamy fantastyczny plac zabaw, dzieciaki mogłyby na nim zamieszkać ;). W Szwajcarii place zabaw to rzadkość, zwykle jeden na miejscowość i to przy szkole, więc przeznaczony dla starszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam od sąsiadki,której synowie mieszkają w Warszawie,że są tam właśnie wypasione place zabaw.

      Usuń
  15. U nas pod blokiem piaskownica, ślizgawka, domek, dwie huśtawki i przychodzą dzieci z całego miasta ponieważ na głównym placu w parku miejskim nie bardzo lubią przebywać...30 km od naszej miejscowości jest plac zabaw z prawdziwego zdarzenia. Czasem tam jeździmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas plac zabaw został zmieniony na parking dla aut...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nasz był genialny http://zwyklejmatkiwzlotyiupadki.blogspot.com/2015/04/nasz-parafialny-plac-zabaw_30.html
    ALE zmienili nam ostatnio proboszcza i wszystko zaczyna ....marnieć, niszczeć :( Moja córka juz nie chce tam chodzić,a w sumie to jedyny w okolicy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda. Nowy proboszcz powinien dbać o placyk zabaw dla dzieci w końcu to mali parafianie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nasz plac zabaw - wygląda hmmm jak z ubiegłego dziesieciolecia ;(
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń

Archiwum X

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers