Choinka

grudnia 21, 2015

Choinka zielona pachnąca jak las gotowa, ubrana, a radości, że oh i ah. :)

Przyznam szczerze, że za nim zabraliśmy się za ubieranie choinki myślałam, że nie obejdzie się bez płaczu, tupania nogami, obrażania się i przewieszania bombek przez moja małą dwulatkę. Jakież było moje zdziwienie kiedy moja córcia zgodnie ze wszystkimi wieszała laleczki, podawała bombeczki, a dla tatusia dała powiesić światełka. Zachwycałam się i cieszyłam się tą wspólną chwilą. Cieszyłam się też, że nie popełniłam błędu i nie teleportowałam małej do sąsiadów by na spokojnie ubrać choinkę cała jej radość by nam umkneła, a fajnie jest patrzeć jak owoc miłości zrodzony dwa lata temu stoi obok i pomaga przy dekorowaniu. :)

Wszystkim blogerom i blogerkom życzymy WESOŁYCH ŚWIAT!

Pozdrawiamy
Młoda Mama wraz z rodzinką. :)

Zapraszam na Instagram

You Might Also Like

42 komentarze

  1. To fakt święta i przygotowania z dziećmi sa cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie zdrowych spokojnych radosnych świąt :-*

      Usuń
  2. A u nas jeszcze przed ubieraniem.. trochę się nie mogę doczekać :) Mam nadzieje, że nie będzie między moimi dziećmi walki kto co ma powiesić :P Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Może w tym roku będą zgodni. :)

      Usuń
  3. Także życzę Wesołych Świąt :)
    Miło jest patrzeć na taką pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jest patrzeć :)
      Dziękuję:)

      Usuń
  4. To prawda radość dziecka jest bezcenna! My też w sobotę ubieralismy wspólnie choinkę i Junior bardzo pomagał ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pomoc jest na cenna,a dziecka nawet bezcenna. My dorośli mamy ile radości przy ubieraniu drzewka, ale dzieci naszą radość przebijają. :)

      Usuń
  5. Dzieci lubię uczestniczyć w przygotowaniach świątecznych. My robiliśmy dziś dekoracje na stół. A choinkę chyba jutro będziemy ubierać, przyznam, ze syn nie może się doczekać, córka natomiast na razie patrzy na wszystko trochę zaskoczoną miną, ale chętnie się angażuje we wszelakie przygotowania.

    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci nie byłyby dziecmi gdyby nie angażowały się w świąteczne przygotowania. :)

      Usuń
  6. To musi być wspaniałe przeżycie. U nas w tym roku Ola to co najwyżej ściągała bombki i nawet kłująca choinka jej nie przeszkadzała. Za rok jednak mam nadzieję, że potowarzyszy nam, tak jak Twoja córcia.

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku u nas było podobnie kiedy Maja była mała w tym roku mnie bardzo zaskoczyła.

      Usuń
    2. W końcu to już duża u rozumna dziewczynka ;)

      Usuń
  7. Ja mam niestety choinkę jak dla hobbita.Miejsca nie mam.Serdeczne życzenia świąteczne dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ważne, że jest. :)
      Pozdrawiam i dziękuję za życzenia. :)

      Usuń
  8. największa radość właśnie w ubieraniu choinki;)))) jakże by miała tupać nóżką;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To Was mała zaskoczyła :D I dobrze, że była przy ubieraniu choinki, nie musi być ubrana idealnie, ważne, że robiliście to razem :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskoczę Cię ubrana jest rewelacyjnie. Efekt możesz zobaczyć na instagramie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych po świętach :) już nie mogę doczekać się Aaż z moją córką będę tak ubierać choinkę. To musiały być piękne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko leci zanim się obejrzysz będziecie choinkę ubierać razem.:)
      Na pewno była to niesamowita chwila. :)

      Usuń
  12. Dzieci potrafią nas zadziwić 😃 Mój trzylatek też nawet nie ruszy choinki,a tak się bałam że będzie go trzeba ciągle pilnować 😃 Również najlepsze życzenia dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem, że już jest po świętach ale przyjmij życzenia na nowy rok :) Spełnienia arzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Młoda Mamo obyś zawsze była taka szczęśliwa i miała tylko miłe,wzruszające wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. :)

      Usuń
  15. Wszystkiego co najpiękniejsze na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też początkowo chciałam sama ubrać choinkę - na szczęście pomogły mi Maluchy:)
    Wszystkiego dobrego na ten 2016!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pomoc jest cenna. :)
      Dziękuję i wzajemnie. :)

      Usuń
  17. Ja dzisiaj obserwowałam jak mój chrześniak półtoraroczny próbował choinkę rozebrać ;) Ubaw na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń

Archiwum X

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers