Czas na przegląd.

lutego 15, 2016

Jak mówi przysłowie: "Nie ma brzydkich kobiet są tylko zaniedbane" i ja się z tym zgadzam w stu procentach. Zaniedbałam się ostatnio dlatego zrobiłam sobie małe domowe spa i od razu poczułam się lepiej, poczułam się piękna. Muszę jeszcze pójść do fryzjera zrobić ład i skład na głowie, muszę także zrobić badania profilaktyczne, ponieważ zaniedbałam również swoje zdrowie. Co prawda mój organizm jest w dobrej formie, ale jeśli dalej będę go źle traktować zapłacę za to w przyszłości, a przecież mam dla kogo żyć!
A Wy drodzy blogerzy zrobiliście już badania?
Nie!
To na co czekacie?!

Badań tych nie jest wiele. Można je rozłożyć na cały rok. W określonym miesiącu udać się na jedne, a na następne w innym miesiącu. Pamiętajmy, że profilaktyka, podobnie jak leczenie jest jeszcze dobrowolne. Chcemy – to poddajemy się badaniom. W naszych rękach jest własne zdrowie i życie... Warto poświęcić trochę czasu na wizyty u specjalistów za w czasu, niż później większą część życia spędzić na wędrówkach po gabinetach lekarskich. Zatem zachęcam wszystkie Panie i Panów do wygospodarowania sobie tych paru dni, wyłącznie dla siebie i własnego zdrowia.

Nawet gdy czujemy się całkowicie zdrowi to jednak warto robić regularne badania profilaktyczne!

i
Badania dla mężczyzn 

Pozdrawiam
Młoda Mama


You Might Also Like

55 komentarze

  1. Czasem wystarczy wykonać czynność niby regularna, czyli np ogólic nogi i kobieta od razu czuje się piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Mała czynność, a jak cieszy. :)

      Usuń
  2. Najpierw naprawię to, co już zepsute. Później wezmę się za profilaktykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisi nade mna jedynie wciąż odkładana tomografia głowy, a poza tym badam się regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. Cieszę się, że o siebie dbasz i proszę nie odkładaj tomografii głowy tylko ją zrób dla swojego świętego spokoju. :)

      Usuń
  4. Przyznam szczerze, że ostatnio siebie zaniedbuję. Jednak w piątek połowę tych badań będę musiała zrobić. Przymusowo, ale czuję, że wyjdzie mi to na dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze dobro i zdrowe jest ważne dlatego dbajmy o nie dla nas samych i dla naszych bliskich. :)

      Usuń
  5. No właśnie od dłuższego czasu wybieram się na morfologie, tarczyce i takie tam ;) Czas w końcu zabrać się do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jutro idę sie zrelakswoać w moim miłym gronie, świętować:) a o frycka też sie muszę wybrać:) planuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, o obu tych rzeczach trzeba pamiętać - i badać się w miarę regularnie, i od czasu do czasu urządzać sobie dzień odnowy biologicznej. Prawda jest taka, że nasz wygląd w dużym stopniu wpływa również na psychikę, a z kolei psychika - na ogólny stan naszego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle mam dobre chęci żeby badania zrobić, ale zwyczajnie boję się dowiedzieć, że coś mi jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dentysta, ginekolog- odwiedzani regularnie. Na morfologię jeszcze muszę się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry post :) Każdy z nas powinien o siebie zadbać choćby minimalnie. A te badania w większości nie są odplatne, więc powinniśmy je wykonywać każdemu członkowi rodziny! Super, że o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba o siebie dbać.. !!! Nikt za nas tego nie zrobi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja myślę żeby iść na badania, ale ciągle to odkładam. Tak samo z fryzjerem czy kosmetyczką. Trzeba się wreszcie za to zabrać! Bo tak jak napisałaś - teraz mamy dla kogo żyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co odkładać trzeba zacząć działać. :)

      Usuń
  13. Tak dawno nie byłam na badaniach.. :)

    Dodałam do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas by się wybrać.
      Dziękuję

      Usuń
  14. Aj... trzeba w końcu o siebie zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Regularne badania są bardzo ważne a ludzie często o nich zapominają. Sama jak wrócę do Polski muszę się udać na parę badań. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to prawda ja jeszcze dodam szczepienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Niestety często w codziennym zabieganiu zapominamy o własnym zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie zapominamy, a potem walczymy i zmagamy się z różnymi konsekwencjami zaniedbania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy wiue, że badać się trzeba, ale czasami o tym zapominamy.

    OdpowiedzUsuń
  20. puki co, najlepiej co roku isc na badania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ehhh aż się sama przed soba boję przyznać kiedy to ja ostatnio byłam się przebadać. Jakkolwiek, już nawet nie mówię , że jakoś mega dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  22. No niestety - dla siebie często nie starcza czasu ani sił, a to błąd strategiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowie jest najważniejsze, co za tym idzie badania również są bardzo ważne
    Zapraszam na darmowy konkurs na moim blogu :

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. badania robie regularnie ale z fryzjerem i kosmetyczka się zaniedbuję:))) jestem brzydka ale na szczęście zdrowa:))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum X

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers