Wieś

kwietnia 04, 2016

Naładowałam swoje baterie będąc na wsi. Ci co twierdzą, że życie na wsi jest nudne nie mają racji. Wieś ma swój urok, który trzeba odkryć (czasami na nowo). Ja będąc na wsi relaksuje się, odpoczywam, cieszę się wiejskim klimatem i świeżym ( nie zanieczyszczonym ) powietrzem. KOCHAM ten klimat i widzę, że zakochała się w nim także moja córka, która za każdym razem z wsi wyjeżdża z płaczem. Mam nadzieję, że nie długo wieś stanie się naszym rajem na ziemi, którym będziemy mogli delektować się na codzień. Nasz dom na nas czeka, a my czekamy na ten dzień kiedy przekroczymy  próg i zostaniemy w nim już na zawsze.

Pozdrawiam
Młoda Mama

Ps: poszukuje osoby, która zrobiłaby mi prosty nagłówek na bloga. Jest ktoś chętny?





You Might Also Like

46 komentarze

  1. ja uwielbiam biegać jak jestem u mamy, całkiem inaczej się tam biega, tak lekko. rowerem też potrafię tam jeździć ponad 50km. fajne drogi mają, a niby wioska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nawet małe wioski się rozbudowywują i nie przypominają tych wioseczek co były kilkanaście lat temu. :)

      Usuń
  2. W sprawie nagłówka zgłoś się do Elizy Eli Milamalim - mój blog odświeżyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham wieś ale tylko przebywając na niej góra tydzień. Potem mi się nudzi :P Może kiedyś mi się odwidzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że przynajmniej wytrzymujesz na wsi tydzień ponieważ są osoby co nie potrafią wytrzymać dwóch dni, a o jednym już nawet nie wspominając. :)

      Usuń
  4. Ja mieszkam na wsi.. i jest mi z tym dobrze...
    Zaczęłam doceniać... jednak nie ukrywam, że broniła się rękami i nogami!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieś rządzi :) Mogę pomóc z nagłówkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieś to świetne miejsce na odpoczynek. A ta u Ciebie na zdjęciu - po prostu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.
      Mi również bardzo podoba się to zdjęcie. :)

      Usuń
  7. Do niedawna myśleliśmy, że wieś będzie naszym miejscem na ziemi. Zweryfikowaliśmy plany, ale bardzo lubimy objeżdżać rowerami okolicę. A patrząc na zdjęcie... nie dziwię się, że naładowałaś akumulatory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecie jest piękne, ale nie jest moje. :)

      Usuń
  8. Uwielbiam wieś!!! Dawno już na takiej prawdziwej, polskiej nie byłam... Moje najlepsze wakacje w dzieciństwie spędzałam u pradziadka na wsi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja będąc dzieckiem każde wakacje spędzałam w mieście bo niestety nie miałam do kogo wybyć na wieś. :)

      Usuń
  9. Sielsko, świeżo i błogo... tak właśnie człowiek czuje się na wsi ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mieszkam na wsi od urodzenia i powiem szczerze, że mam dość. Jednak wolę, kiedy więcej się wokół dzieje - a z moich obserwacji wynika, że również Bąbel lepiej czuje się w pełnym atrakcji mieście. Na wyprowadzkę na ten moment raczej nie mamy szans, ale wolałabym mieszkać w mieście, a wieś traktować tylko jako azyl od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie natomiast jest na odwrót. :)

      Usuń
  11. Jakby mi ktoś kiedyś powiedział, ze będę mieszkała na wsi, to bym nie uwierzyła, a tu proszę, już od 10 lat (z własnego wyboru) mieszkam właśnie na wsi i nie chcę tego zmieniać, chociaż nie powiem - czasami brakuje dostępu do wielu atrakcji, które w mieście są na wyciągnięcie ręki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również jak by ktoś powiedział, że będę mieszkała na wsi to bym nie uwierzyła, a jednak. :) człowiek nigdy nie wie gdzie i co jest mu pisane. :)

      Usuń
  12. przydałoby mi się takie naładowanie baterii!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wyjechać na wieś lub w inne piękne miejsce w którym można naładować akumulatorki. :)

      Usuń
  13. TO zdjęcie z Twojego nowego miejsca? :-) Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kadr, wieś ma swój urok choć ja lubię ją tylko na chwilę

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście, że wieś ma swój urok. wychowałam się na wsi, kiedy poznałam miasto, zaczełam do niego tęsknić ale teraz.. z wiekiem, moje priorytety się zmieniły i tęsknię znów. ale za tą wsią.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami i tak bywa,że po kilku latach mieszkania w mieście mamy chęć wrócić w swoje stare strony. Znam parę takich osób co właśnie wrócili bądź wracają tam z kąt przyszli. Kto wie czy za parę lat i ja nie wrócę ze wsi do miasta na tzw: stare śmieci. :)

      Usuń
  16. Kocham wieś najlepiej mi się odpoczywa na wsi. Mieszkam w mieście, ale wyścig szczurów potrafi zmęczyć dlatego każdy weekend spędzam na wsi odpoczywając psychicznie i fizycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcie, jeżeli przedstawia okolice Twojej wsi to na prawdę cudne miejsce! Ja uwielbiam wieś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi czasem brakuje atrakcji dużego miasta, ale nie problem w weekend czasem gdzieś wyskoczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od roku mieszkam w mieście i to prawda nie ma jak na wsi, spokój cisza itd. A teraz gdzie się nie obejrzysz zawsze ktoś... Dla mojej córki to raj wszystko pod nosem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie ma blisko, mnóstwo placów zabaw pod nosem i dzieci więc nie ma co się dziwić.

      Usuń
  20. Zgadzam się, na wsi jest pięknie. A dla dzieci... RAJ

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja kocham wieś, wychowałam się na niej i teraz kiedy od ponad miesiąca jestem w Trójmieście tęsknię za nią i jej urokami, a wymienić wszystkie w jednym komentarzu to niemożliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniamy swoje miejsca kiedy w nich nie mieszkamy.
      Wiem to sama po sobie.
      Wieś jest piękna, też ją kocham.
      Pozdrawiam

      Usuń

Archiwum X

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers