Gnojno

maja 27, 2016

Uwielbiam wycieczki poza miasto. Obojętnie gdzie jedziemy ważne aby spędzić ten czas razem.
Wczoraj wybraliśmy do Gnojna. Gnojno to wieś w Polsce położona w województwie lubelskim, w gminie Konstantynów. Gnojno położone jest niedaleko przełomu Bugu, naprzeciw Niemirowa, do którego można dotrzeć promem rzecznym. Jest to ostatnia przeprawa promem na Bugu przed granicą białoruską(najbliższy most kolejowy znajduje się we Fronołowie, a drogowy w Kózkach, odległych o ponad 25 km). Odcinek ten stanowi bardzo krótką granicę pomiędzy województwami lubelskim i podlaskim. Gnojno ma lokalne znaczenie turystyczne. Są tu pola namiotowe i biwakowe, schron turystyczny oraz widok u szczytu kilkunastometrowej skarby podmywanej przez Bug. W okolicy kręcono zdjęcia do filmu „ Nad Niemnem 2” i „ Diabły, diabły”

Jadąc na miejsce oczami pstrykałam zdjęcia. Widoki są piękne! Doszłam do wniosku, że ja chyba pomyliłam w swoim życiu zawody. Powinnam być fotografem ponieważ ta praca nie tylko byłaby moją pasją, ale i największą przyjemnością. Nie obyło się oczywiście bez sesji zdjęciowej dla mojej córki oraz pięknej natury, która nas otaczała. Parę zdjęć prezentuje na blogu na resztę zapraszam na Instagram

Pozdrawiam
Młoda Mama












You Might Also Like

45 komentarze

  1. Chyba faktycznie pomyliłaś zawody :) bo zdjęcia robisz przepiękne masz do tego dar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadawałabyś sie na fotografa-zdjęcia sa bajkowe!!!!! Takie miejscowości małe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest wioseczeka, która ma swój urok. :)

      Usuń
  3. Śmieszna nazwa miejscowości:)) uwielbiam takie wycieczki, świetna odskocznia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa faktycznie śmieszna, ale znam jeszcze śmieszniejsze. :)

      Usuń
  4. Faktycznie masz dobre oko :) Ale jeszcze z tą pracą nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie zastanawiam się nad kursem fotografii. :)

      Usuń
  5. Drugie zdjęcie najpiękniejsze :-) W ogóle nie znam tamtych rejonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam w moje rejony. :)

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia i okolica. Ja mam trochę daleko do Gnojna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ja też jakieś 50km mam do Gnojna, ale dla takich widoków i relaksu warto pokonać każdy kilometr. :)

      Usuń
  7. Nazwa miejscowości nie zachęca ale ślicznie musi tam być ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa lipna, ale okolica piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!! Niebo uchwycilas rewelacyjnie.. te chmury po prostu kocham!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi się czyta Twój komentarz. Cieszę się,że zdjęcia się Tobie podobają. :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia!! Niebo uchwycilas rewelacyjnie.. te chmury po prostu kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jak pięknie! <3 Zdjęcia jak z pocztówki z idealnych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że się podobają. :)

      Usuń
  12. Faktycznie świetne zdjęcia, więc może jeszcze pomyśl o karierze fotografa :) W tamtych okolicach nigdy nie byliśmy, ale Lubelszczyznę mamy w planach na kolejne wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Jeszcze pomyśle nad karierą fotografa. ;)

      Usuń
  13. Jejku, ale tam pięknie :) Nie wiedziałam nawet o istnieniu takiego miejsca ;) My również uwielbiamy wspólne wycieczki, być może i tam kiedyś zawitamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nazwa Gnojno... no cóż, sama wiesz, ale widoku piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za cudowne zdjęcia z wycieczki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje zdjęcia są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia masz świetne oko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogłam sobie skojarzyć skąd znam tę nazwę. Rozjaśniło mi się po przeczytaniu wpisu. Bywałam po drugiej stronie Bugu :)
    Piękna wycieczka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!! Używałaś jakiegoś specjalnego filtra?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers

Młoda Mama na FB