Urodzinowo

sierpnia 28, 2016

Oficjalnie w piątek Maja skończyła 3 latka. W sobotę natomiast zorganizowaliśmy mały poczęstunek dla rodziny i znajomych.

Zawsze wszystko staram się organizować wcześniej by później mieć wszystko zapięte na ostatni guzik lecz guzik wyszło tym razem i taka jest prawda. Tort zamówiłam dwa tygodnie przed urodzinami u znajomej mojego taty, a ciast nie chciało mi się piec bo i czasu nie było dlatego w sobotę z samego rana kiedy to moja kapryśna trzylatka ogarnęła się ze swoimi humorkami wyruszyliśmy do znanej nam ciastkarni po ciasta. Później sprzątanie z jęzorem na brodzie i wyczekiwany moment prze ze mnie i córkę  -goście, prezenty i  zdmuchnięcie świeczek umieszczonych na torcie. Kiedy tak patrzyłam jak moje dziecko zdmuchuje świeczki na torcie to łza się w oku kręciła. Niesamowite jak te czas szybko leci. Mam w domu trzylatkę! aaaa  ;)









You Might Also Like

38 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego. Dzieci tak szybko rosną. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami za szybko. :)
      Dziękuję za życzenia. :)

      Usuń
  2. Wszystkie najlepszego dla solenizatki :) czas strasznie szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko można zatrzymać prócz czasu.
      Dziękuję za życzenia. :)

      Usuń
  3. Jejkuuu ;D ale cudowny tort !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. SPełnienia marzeń dla szanownej jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czego sama sobie życzyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlpszego dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń :)Tort przesliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny tort! Wszystkiego najlepszego dla córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj masz rację czas bardzo szybko leci. Wydaję mi się jakby mój syn niedawno się urodził a on ma już 7 lat!
    Wszystkiego najlepszego dl córci :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi się tak wydaje gdy patrzę na córkę.
      Bardzo dziękuję za życzenia. :)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla gwiazdeczki.Ciesz się każda chwila z córką. Czas tak szybko ucieka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ucieka widzę to każdego dnia. Dziękuję za życzenia. :)

      Usuń
  11. Tort piękny, ale Jubilatka jeszcze piękniejsza. Wszystkiego, co najlepsze dla Córci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj, naj, naj :). Wiesz co? Ja też wolę kupić niż stać cały dzień i szykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa wygodniej. :)
      Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  13. Spóźnione życzenia dla solenizantki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego! Ale ekstra tort :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione ale szczere życzenia dla solenizantki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu solenizantki. :)

      Usuń
  16. Spóźnione, ale bardzo serdeczne życzenia dla córci:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, że czas biegnie przerażająco szybko - kolejnych wspaniałych lat razem wam życze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak czas leci szybko, choć pamiętam kiedy moje dzieci miały takie Urodziny :) wszystkiego najlepszego dla Latorośli !

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego chyba nie da się zapomnieć. To są najwspanialsze chwile.
    Bardzo dziękuje za życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers

Młoda Mama na FB