Jesień

września 22, 2016


Jesień - jedni ją lubią drudzy nie bardzo. Ja lubię jesień ciepłą i słoneczną, a za tą  szaro-burą nie przepadam. Mi jesień kojarzy się z szarugą, depresja, spadającymi liśćmi i deszczowa aurą. Za to mojemu dziecku kojarzy się z cudownymi rzeczami, które możne zbierać i dowolnie wykorzystywać. Kasztany, żołędzie, jarzębiną to wszystko jest dla niej atrakcją.



Od kilki dni zbiera kasztany. Ma ich sporo i ciągle jej mało. Lubi je zbierać, a ja lubię patrzeć jak je zbiera.


W zeszłym roku też zbierała :)


Patrzę na jej zdjęcia i uwierzyć nie mogę,że tak szybko rośnie.
Bardzo ją kocham.

Pozdrawiam
Młoda Mama

Ps: dziewczyny podpowiedzcie jak mogę udostępnić instagram na blogu tak aby wyświetlały się zdjęcia?

You Might Also Like

30 komentarze

  1. oj dzieci tak szybko rosną.... jeju...zawsze mnie to zaskakuje że pamiętam jak mama w ciąży była a tu już...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas leci bardzo szybko czasami za szybko. :)

      Usuń
  2. Muszę z moją córcią wybrać się po kasztany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieci zdecydowanie za szybko rosną :) My też lubimy tą piękną złotą jesień bez deszczu, kolorową :) Kasztany zbieramy, liście, szyszki, żołędzie też zbieramy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak za szybko. :)
      Taka jesień jest piękna. :)
      Dzieci mają dużo radości podczas zbierania tych wszystkich cudowności jakie daje natura. :)

      Usuń
  4. Śliczna ta twoja córeczka sama będąc dzieckiem kochałam jesień, kasztany, liście wszystko zbierałam i tak to cieszyło :)
    Robiłam też różne lydziki z kasztanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      My również tworzymy ludziki z kasztanów. :)

      Usuń
  5. Dzieci szybko rosną, a moja córka właśnie jesienią każdego roku mi to udowadnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szybko, a czasami nawet za szybko. :)

      Usuń
  6. Ja lubię jesień, to chyba najbardziej klimatyczna pora roku - te kolory! Czasu nie powstrzymamy, lata nie da się zatrzymać, więc trzeba czerpać radość z każdego,nawet chłodniejszego dnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest piękna gdy jest ciepła i słoneczna niestety nie przepadam za chłodem gdyż jestem zmarźluchem. :)

      Usuń
  7. My wczoraj zbieraliśmy kasztany i żołędzie. Udało się, choć zbiór skromniejszy niż u Was. Chyba wszystkie dzieci zbierają. Ja jesień lubię, niezależnie od aury. Ciesze z tek polskiej, złotej, a w chłodniejsze deszczowe dni lubię schować się pod koc z książką i herbatą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O świetnie teraz mając takie zbiory może zacząć coś z nich działać :)
      Ja niestety nie mam takich możliwości aby móc się schować pod koc z książką i herbatą. :(

      Usuń
  8. czas Bardzo szybko leci przy dzieciach, super zdjęcia Polskiej jesieni:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak doświadczam mijający czas codziennie. :)
      Dziękuje.

      Usuń
  9. Uwielbiam ten jesienny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za jesienią, zwłaszcza za deszczem. Łatwo o depresję. Już kasztany mamy uzbierane, więc weekend mamy zaplanowany na robienie ludzików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja. :)
      To super! W weekend będzie mieć ręce pełne roboty i kreatywności. :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ciepłą i słoneczną jesień też lubię choć ogólnie za jesienią nie przepadam.

      Usuń
  12. Mój syk nie lubi zbierać, ale lubi mieć kasztany. Ja kocham jesień. Te wieczory spędzone z kubkiem gorącej herbaty i książką w ręku otulona polarowym kocykiem... oczywiście gdy dzieci nie ma, czyli nigdy, ale pomarzyć dobra rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia przynajmniej nic nie kosztują :)

      Usuń
  13. Oooo, ile kasztanów! :)
    Ja kocham jesień całą sobą, to moja ulubiona pora roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze mojej córce mało jest kasztanów :)

      Usuń

Archiwum X

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers