Plac Zabaw

września 24, 2016


Odpukać w niemalowane pogoda dopisuje. Jest ciepło i słonecznie dlatego codziennie staram się zabierać córkę na świeże powietrze.
Wczoraj wybrałyśmy się na plac zabaw. Maja bawiła się świetnie i przyznam szczerze,że ja również.
Bardzo spodobało nam się miejsce ponieważ całość placyku podzielono na dwie części. Jeden dla młodszych drugi dla starszych.
Młodsze dzieci mają dwie zjeżdżalnie,dwie huśtawki, dwie karuzele, sporo bujanych koników oraz piaskownice.








Wszystko to jest ogrodzone.
Dla starszych są ścianki wspinaczkowe z blachy i sznurków. Wyglądają jak pajęczyny i piramidy, co z pewnością jest ogromną frajdą ze zdobycia szczytu.



Nie daleko placyku znajduje się siłownia. To miły gest w kierunku tych, którzy chcą poćwiczyć chwilkę na dworze.



Blisko placu zabaw znajduje się również toaleta,gdzie dzieci jak i rodzice mogą z niej bezpłatnie korzystać. W toalecie jest czysto i pachnąco.

Podczas wspólnej zabawy dołączył do nas chłopczyk, który kręcąc się z Maja na karuzeli rozpoczął krótki dialog:

Chłopczyk: Mój tata jest w pracy
Maja: A mój nie
Chłopczyk: A mój tak i niedługo przyjdzie z pracy.
Maja: A mój jest w domu bo ma katar.

Myślałam,że padnę ze śmiechu. :)

Pozdrawiam
Młoda Mama



You Might Also Like

54 komentarze

  1. Mężczyźni jak mają katar to umierają... :D śliczną masz córeczkę, a placyk fajny u mnie takiego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Bardzo dziękuje za tak miły komplement. :)
      Może z czasem i w Twojej okolicy powstanie taki lub podobny placyk zabaw.

      Usuń
  2. Moje dzieci uwielbiają place zabaw ;-) Również korzystamy, póki jeszcze pogoda dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dzieci place zabaw to raj na ziemi. :)

      Usuń
  3. U nas chłodno, co nie przeszkadza Synkowi korzystać z podwórka. Po przeprowadzce odkryliśmy równie fajny, jak Wasz plac zabaw, z którego korzystamy prawie codziennie.
    Piękne z Was kobietki.
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej córki również chłód i deszcz nie przeszkadzają, aby wyjść choć a troszkę na dwór. Bardzo nie lubi siedzieć domu podobnie jak mój mąż.
      Ja również odkryłam plac zabaw nie daleko przyszłego naszego miejsca zamieszkania. Może nie jest tak fajny jak ten na zdjęciach, ale również jest oblegany przez dzieci, a to chyba najważniejsze. :)

      Usuń
  4. Duży plus za toaletę przy placu zabaw i za podział na strefy dla dzieci!

    Ps. Zdrowia dla taty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie. :)
      Tak to jest bardzo duży plus zwłaszcza, że rzadko można spotkać toaletę przy placach zabaw. :)

      Usuń
  5. Świetna sprawa taki podział, bo maluchy nie podbiegną pod rozhuśtane starszaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Każdy ma wydzieloną swoją strefę do zabawy i przynajmniej starsze dzieci nie narzekają, że młodsze plączą im się pod nogami. :)

      Usuń
  6. Fajny plac zabaw, idealne miejsce dla dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dzieci i rodziców również. Nie opisałam tego w poście,ale jest dużo ławek oraz dwie altanki pod którymi mogą siedzieć rodzice i mieć oko na swoje skarby. :)

      Usuń
  7. Świetny plac zabaw, szkoda, że u nas w pobliżu takiego nie ma, ale i tak cieszymy się że jakiś jest :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim odkryłyśmy ten placyk zabaw również cieszyłyśmy się z tego placyku co znajduje się o dwa bloki dalej od naszego osiedla. Nie jest on tak wypasiony jak ten, ale dla Mai wystarczyła zjeżdżalnia, karuzela,konik i piaskownica.
      :)

      Usuń
  8. Moja też uwielbia place zabaw, ale na razie tylko z huśtawki korzysta, bo na inne atrakcje jest za mała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko zleci i również będzie niedługo korzystała z pozostałych atrakcji na placu zabaw.:)

      Usuń
  9. W naszej miejscowości ma powstac plac zabaw, ale póki co widze, że ludziom nawet głosować się nie chce :( Sołtysowa chodzi i próbuje zebrać podpisy, a ludzie ja jak trędowatą traktują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszły roku mieszkańcom mojego osiedla również obiecywali plac zabaw z prawdziwego zdarzenia. Było nawet zebranie radny chodził po mieszkańcach i zbierał podpisy. Plac zabaw miał powstać w te wakacje jednak prezydent jak i urząd miasta się nie zgodzili. W tym roku powtórka z rozrywki jednak bez zebrania, a same podpisy i konkurs na plac zabaw poprzez głosowanie na kartach. Jednak ludzie chyba nie wierzyli w cuda bo niestety nie zagłosowała taka ilość jaka była potrzebna do wygrania konkursu na plac zabaw na moim osiedlu.

      Usuń
    2. U nas jak sołtysowa chodziła i zbierała podpisy to traktowali ją jak trędowatą!!!! Uciekali od nich jakby o pieniądze żebrała :(

      Usuń
  10. Świetny ten plac zabaw, bardzo rozbudowany. W takich miejscach najbardziej lubię właśnie te dialogi dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię takie miejsca i dialogi dzieci. :)

      Usuń
  11. My też korzystamy póki ładna pogoda 😀 Codziennie zaliczamy plac zabaw po przedszkolu i jeszcze potem Junior idzie na rower z kolegą z osiedla prawie do wieczora 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie. Maja też lubi biegać po dworze do wieczora. :)

      Usuń
  12. Super, teraz co raz więcej budują świetne place zabaw, a my mamy gdzie z dziećmi wyjść ;)
    A co do kataru mężczyzn - ostatnio przez to przechodziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne miejsce :-) U nas też jest sporo fajnych miejsc, ale moje Numerki i tak od lat wybierają ciągle ten sam, niezbyt atrakcyjny plac zabaw, bo są tam ich koledzy i koleżanki :-)
    PS. Z katarem nie ma żartów, należy ściśle przestrzegać zaleceń specjalisty, bo może się to przerodzić nawet w kaszel!!!!! Haha :-) Faceci :-) Nic dziwnego, że nawet dedykowane im są nawet reklamy leków na przeziębienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plac zabaw nie musi być świetny ważne, aby było świetne towarzystwo do zabawy. :)

      Usuń
  14. Tego typu siłownie mamy ale zdecydowanie brakuje u nas fajnego placu zabaw :-(
    Ps. Urocza jest Twoja Córcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :)
      Skoro siłownie są to może z czasem powstaną i fajne place zabaw. :)

      Usuń
    2. Siłownia jest od jakiś 4 lat już ;-) a fajnego placu brak... Wrecz przeciwnie bo np plac w parku który dawniej był dość fajny wygląda coraz gorzej. Jak coś się zepsuje to zamiast naprawić/wymienić to usuwają i niedługo będzie pusty.

      Usuń
    3. U mnie na osiedlu było podobnie. Jak coś się psuło to usuwali i w końcu też nic nie zostało dlatego chodzimy lub jeździmy na inne place zabaw.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Owszem. Więcej zabawy więcej frajdy. :)

      Usuń
  16. Super sprawa a Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takich miejsc powinno być więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieci są urocze i nie raz zaskakują :) dlatego tak bardzo je uwielbiam... bo są prawdziwe :) bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  19. My ostatnio szaleliśmy na tych przyrządach do ćwiczeń w parku w Rabce, u nas niestety nie są takie wypasione, jak tam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nareszcie są takie miejsca dla dzieci i dorosłych.U mnie też sa płace zabaw i siłownie.Szkoda ,ze nie było jak moje dzieci były małe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są. :) Ja żałuje, że nie było takich fajnych placów zabaw za moich czasów. :)

      Usuń
  21. Czyste toalety w miejscu publicznym to rzadkość tym bardziej jestem pod wrażeniem. Pajęczyny i ściany wspinaczkowe są najlepsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej jest ktoś kto dba o publiczną toaletę przy placu zabaw. :)

      Usuń
  22. Nie ma się co śmiać! Katar poważna sprawa! ;)
    Wspaniale zdjęcia. Fajnie,że w naszym kraju tworzy się coraz więcej takich miejsc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :)
      Pewnie, że fajnie. Dzieci mają przynajmniej swoje miejsce do zabawy na świeżym powietrzu. :)

      Usuń
  23. Świetny plac zabaw. U nas nie ma jednego, takiego dużego z prawdziwego zdarzenia. Jest za to kilka mniejszych więc mamy w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście znajdują się dwa duże place zabaw.

      Usuń
  24. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne foty:) u nas brzydko, zimno i deszczowo. ja to już się wiosny doczekac nie mogę, a to jeszce taaak dlugo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Dla mnie wiosna i lato mogły trwać cały rok. :)

      Usuń

Archiwum X

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers