Zobacz co bym chciała dostać pod choinkę? Top 5 prezentów dla mnie. ;)

grudnia 18, 2016


Wielkimi krokami zbliżają się święta. Czas więc pomyśleć o prezentach. Czy zastanawiałyście się już co chcecie dostać pod choinkę? Ja zaczęłam się zastanawiać kiedy mój mąż mnie o to zapytał. Propozycji dla mnie na prezent mogłabym mu podać jak na tacy wiele jednak lubię niespodzianki, a co to za niespodzianka jeśli wie się jaki prezent się dostanie?! Dlatego odpowiedziałam tylko "praktyczny", a dalej niech się głowi sam. Wszak zawsze udaje mu się trafić w dziesiątkę z prezentem dla mnie tak więc myślę, że tym razem sobie też poradzi. :) A co bym chciała dostać pod choinkę?

Przedstawiam Wam TOP 5 prezentów pod choinkę dla mnie ;)  

1. Książka
Bardzo lubię czytać książki. Kiedyś pochłaniałam ich dużo jak pochłaniacz wodę dziś natomiast sporadycznie ponieważ czas mi na to nie pozwala jednak dostać jakiś fajny romans czy kryminał było fajnie.

2. Kartę podarunkową na wybrane zabiegi kosmetyczne lub masaż
Każda kobieta choć raz w roku powinna oddać się zabiegom pielegnacyjno relaksującym. Ten prezent byłby strzałem w dziesiątkę.

3. Bielizna
 Uwielbiam koronkową bieliznę. Jej zmysłowość i sensowność porusza męska wyobraźnię. W końcu to nasi panowie wiedzą w czym chcą nas widzieć w łóżku. ;)

4. Biżuteria
Jak każda kobieta uwielbiam błyskotki. Łańcuszek z zawieszką nieskończoności na pewno by mnie uszczęśliwił.

5. Torebka
My kobietki lubimy modne, ładne i praktyczne torebki mieszczące nasze wszystkie duperelki. Gdybym dostała jakaś fajna, nie dużą torebkę z firmy Favrotka byłabym zachwycona. :)

To moja lista, a jak wygląda Wasza? Co chcielibyście  dostać pod choinkę?

Często myślimy o naszych bliskich zastanawiając się jaki prezent by ich uszczesliwił, a bardzo rzadko myślimy o sobie i naszych potrzebach. Może czas najwyższy to zmienić i napisać własny list do Św Mikołaja? ;)

PS: co bym nie dostała to i tak się będę cieszyć nawet gdy to będzie obieraczka do warzyw. ;)

Pozdrawiam
Młoda Mama

You Might Also Like

54 komentarze

  1. Ja bym chcial chociaz nowe uszczelki do samochodu;) tak mi skibane przymarzaja, ze drzwi nie moge otworzyc;) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mi ostatnio też w samochodzie drzwi przymarzły i nie mogłam ich otworzyć. ;)

      Usuń
  2. Wszystkie punkty bardzo mi odpowiadają i też zrobiłabym podobną listę życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze czas, aby ją zrobić. :)

      Usuń
  3. mogłabym powiedzieć, że to jest i moja lista top :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo nowa bielizna też by się mi przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym chciała nowy komputer bo ten mój rzęch to jakaś parodia.. no ale niestety nikt mi takiego drogiego prezentu nie zrobi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie, a też by mi się przydał nowy laptop ;)

      Usuń
  6. Dziękuję za piękną kartkę! Nie mogę znaleźć Cię na FB
    majka z makiwgiverny.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że się podoba. :)
      Nie mam konta blogowego na FB. :)

      Usuń
  7. Ja sobie właśnie sprawiłam filcową torebkę z kocimi oczami - i baaardzo mi się podoba -) (niedawno wrzuciłam fotkę na fan page ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cieszę się jak dziecko nawet drobiazgami. Oczywiście książka jest zawsze jednym z ulubionych prezentów. Nie bardzo lubię natomiast wszelkie bony jako formy prezentu. Wolę taki namacalny od serca, który mogę zobaczyć i dotknąć od razu:) Obserwuję bloga i w google+.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o karnecie na masaż oraz pięknej bieliźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Taki weekendowy relax by mi się przydał. :)

      Usuń
  11. Oj koronkowa bielizna też mi się marzy i pewnie nie tylko mi ale i mojemu narzeczonemu :D Obserwuje kochana z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym skróciła listę o biżuterię i torebki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Twoje prezenty mi się podobają :-) a najbardziej książka, Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  14. Biżuterie ,szczególnie jakiś srebrny naszyjnik też chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety jesteśmy jak sroki uwielbiamy jak coś się błyszczy. ;)

      Usuń
  15. Dla mnie zawsze książka będzie najlepszym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej listy jedynie bieliznę bym wywaliła - bo pomimo że przez ponad 5 lat pracowałam w salonie z ekskluzywną i bardzo drogą bielizną, i tak zawsze decyduję się na wygodne bawełniane gacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała piątka jest super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas kryzys także w tym roku tylko Dzuecko otrzyma prezenty... Ale pisząc teoretycznie chciałabym książkę i nową lampkę nocną ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampka nocna przy której można czytać książki - bardzo praktyczny prezent :)

      Usuń
  19. W sumie byłabym zadowolona z każdej rzeczy z listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nr 5 z Twojej listy jak najbardziej taaaak! Jako ich fanka jestem zdecydowanie za ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sobie zawsze sama wybieram prezenty pod choinkę i wprawdzie nie mam niespodzianki, ale za to dostaję dokładnie to, co chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nr 4 ,5 ogolnie jestem zadowolona z każdego prezentu.Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie masz jakichś wyszukanych zachcianek, więc powinno się udać trafić z prezentem. Pochwal nam się koniecznie co dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent dostałam jednak nie z listy.

      Usuń
  24. i co udało się? otrzymałaś coś z tej listy? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super masz bloga
    Leci obserwacja😁
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum X

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers