Zobacz jak mój dom będzie wyglądał za rok o tej porze :)

grudnia 06, 2016

Ten miesiąc będzie intensywny pod wzgledem zakupów do czterech kątów. Jestem mega szczesliwa bo nic tak nie cieszy jak urzadzanie własnego domu.
Kto się budował ten wie, że postawić dom to bułka z masłem, ale aby go wykończyć to jest to worek bez dna. My ten worek otworzyliśmy dokładnie trzy lata temu i chłonie nas, naszą cierpliwość,  pieniądze i relacje miedzy nami. Dzięki budowie poznajemy z mężem nasze gusta i guściki. Nie zawsze się zgadzamy jednak zawsze jedno z nas idzie na kompromis (zazwyczaj Pan Mąż ;))
Nie długo pochwałę się Wam swoimi łazienkami, które poszły na pierwszy ogień wykończenia. :)

A dziś zobaczcie jak będzie wyglądał mój dom za rok na święta.

Cały dom ozdobimy mnóstwem dekoracji: jabłek, żurawiny,szyszek,wstążek i kwiatami którymi ozdobimy stół, lustro w jadalni i poręcz schodów. Na kominku w salonie powiesimy trzy duże czerwone skarpety. Na oknach powiesimy światełka lub girlandy zrobione własnoręcznie.
Stanie również prawdziwa choinka ozdobiona mnóstwem kolorowych światełek i bombek pod którą znajdą się prezenty dla najbliższych. Cały dom wypełniony będzie zapachem świeżego cynamonu. Z głośników będą leciały piękne polskie kolendy, które stworzą wspaniałą świąteczną atmosferę.




Moja wizja świat nareszcie się spełni. Do stołu zasiądą dwie rodziny męża i moja. Nareszcie będzie rodzinnie, nareszcie będzie tak jak być powinno. :)

Pozdrawiam
Młoda Mama

You Might Also Like

46 komentarze

  1. Super! Oby się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, aby nie zapeszyć ;)

      Usuń
  2. Na pewno będzie tak, jak sobie wymarzyłaś. Z niecierpliwością czekam na zdjęcia z Waszych czterech kątów. My chyba w tym tygodniu ruszamy z budową. Oby pogoda sprzyjała. Sporo nerwów już nas kosztowała, ale raczej przez osoby trzecie czyt. urzędników. Z bryłą byliśmy zgodni. Z wnętrzami nie będzie już tak łatwo. O ile kilka lat temu przy urządzaniu mieszkania Mąż się na wszystko zgadzał, o tyle teraz ma ciągle coś do powiedzenia :) Gust My się wyrobił. Będzie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie mieliśmy problemów z urzednikami, ale za to później przy bydowie domu problemy zaczęły rodzić się same i przyznam, że tak jest do dziś jednak damy radę bo jak nie my to kto. Oby pogoda Wam przy budowie dopisała. Ogromna radością jest patrzeć na swój wymarzony dom, który powstaje od podstaw. Co do gustu to powiem Ci, że mój mąż na początku twierdził, żebym urzadzała dom według swojego gustu jednak gdy zaczęliśmy chodzić po sklepach moja druga połowa zaczęła się udzielać i wyrażać swoje zdanie na temat urzadzanych wnętrz. Więc pewnie i Twojemu mężowi to się udzieli. :)

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać, kiedy zaprezentujesz nam na blogu Wasze gotowe rodzinne gniazdko :) Zapowiada się naprawdę imponująco - więc z niecierpliwością będę tu zaglądać w okolicach przyszłej Gwiazdki :) I mam nadzieję, że uda się Wam ogarnąć to wszystko nieco mniejszym kosztem - i że Wasz worek w końcu okaże się tym, który jednak ma jakieś dno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że ja i nie mogę się doczekać kiedy zaprezentuje Wam swoje gniazdo. :)

      Usuń
  4. Powodzenia kochana :* Ja wciąż zbieram na remont heh

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za spełnienie tych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana, śliczny wystrój <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Za rok może też tak u mnie będzie :) W tym roku najprawdopodobniej będzie klimat szpitalny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki aby udało nam się obu w następnym roku we własnych czterech kątach stworzyć świąteczny klimat. :)
      Będzie dobrze ;)

      Usuń
    2. Chociaż tak sobie myślę, że przy dzieciach może być trudno ;P Moja mała w zeszłym roku była zbyt mała, żeby cieszyć się świętami i jak ją wzięłam ze sobą do CH i zobaczyła te wszystkie choinki, to od razu chciała je demontować... także tego ;D

      Usuń
  8. To trzymam kciuki, aby udało się wszystko ogarnąć do przyszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki się przydadzą. :)
      Dziękuję.

      Usuń
  9. Trzymam kciuki aby sie spełniło :) my zaczynamy urządzać nasz dom, ale tylko tak byleby najważniejsze pokoje aby zdążyć przed narodzinami naszego maluszka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie trzymam kciuki aby udało się Wam urządzić te najważniejsze pokoje za nim przyjdzie maluszek na świat. :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję aby nie zapeszyć. ;)

      Usuń
  11. Ach, marzenia ;) życzę Ci żeby się spełniły. Ja cały czas liczę na to, że przed świętami zdążę się wprowadzić. U mnie też łazienka poszła na pierwszy ogień. Właśnie tata ją fuguje, jutro myję to wszystko a w poniedziałek moje chłopaki wstawiają wszystko i podłączają. We wtorek zakupy i chociaż jedno pomieszczenie z głowy. Jeden pokój pomalowany, drugi do malowania przygotowany, kuchnia póki co w regipsach dopiero, podłoga już czeka, drzwi wstawione... Roboty jeszcze dużo, ale wierzę, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Tobie życzę tego samego. :)

      Usuń
  12. Oby wszystko się spełniło :)
    Pozdrawiam :*:) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, aby nie zapaszyć. :)

      Usuń
  13. Ja też pierwszą wigilię w domu przygotowałam dla mojej i męża rodziny :) dekoracje piękne. Wytrwałości w urządzaniu własnego gniazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo uroczo... Ja przystrajam w tym roku swoje mieszkanie pod wrocławiem, choć szczerze mówiąc bardzo marzy mi się własny domek. Niestety chyba brakłoby mi aktualnie czasu, a już na pewno gotówki w tym momencie...

    Pozdrawiam i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wesołych świąt!:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. my w tym roku wyjeżdżamy na święta, ale w zeszłym roku goście zjechali się do nas, więc rozumiem jak bardzo chce się wszystko dopiąć na ostatni guzik a potem usiąść i poczuć ze wszystkimi magię świąt ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne plany, aja trzymam kciukasy za ich spełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje, aby nie zapeszyć, a kciukasy trzymaj, trzymaj na pewno się przydadzą. ;)

      Usuń
  17. Świetny pomysł, ja także każdych świąt staram się by każdy detal był pozytywny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, życzę Ci aby spełniło się wszystko to o czym marzysz... Wiem, ze będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że będzie pięknie ;)
      Nie dziękuje aby nie zapeszyć ;)

      Usuń
  19. Niech tak będzie jak Tobie się marzy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech będzie. ;)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  20. Też jestem na etapie urządzania mieszkania i jest to fantastyczny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jest fantastyczny i zarazem bardzo kosztowny :)

      Usuń
  21. Piękny wystrój . Życzę aby spełniło się to co sobie wymarzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, aby nie zapeszyć. :)

      Usuń
  22. Oj na pewno wiele trudu Was to kosztowało, ale zapewne piękne gniazdko powstało, miłe i przytulne :) my jesteśmy dopiero na starcie, także to co WY już macie za sobą my dopiero zaczynamy :) już się nie mogę doczekać końca, też bym chciała być już na tym etapie co WY :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers

Młoda Mama na FB