Rzepy czepy

kwietnia 21, 2017


Hej kochani

Zobaczyłam w reklamie i stwierdziłam muszę to mieć, a raczej musi mieć to moje dziecko. 😉
Dlaczego? Dlatego, że lubię kreatywne zabawki rozwijające wyobraźnię, a przy tym rozwijające zdolności manualne dziecka. Takie zabawki wciągają nie tylko najmłodszych, ale również starsze rodzeństwo i nas rodziców. Sama przez pół dnia siedziałam z Mają i tworzyłam różne rzeczy, a tworzyć można wszystko co tylko chcemy w 3D np: zwierzątka, lalki, stworki, słodycze, przedmioty i wiele wiele innych rzeczy.


Do stworzenia większego realizmu do zestawu dołączono mnóstwo akcesoriów: kapelusze, koronę, okulary, oczy, nóżki, skrzydła, usta itp.


Rzepy czepy są dla dzieci od wieku 4+, ale nawet moja córka nie mając jeszcze w pełni czterech lat stworzyła sama kwiatka, naszyjnik (do którego musiałam spiąć włosy, aby rzepy nie wplątały się we włosy), bransoletkę i węża. Ja natomiast stworzyłam ludzika, motylka i lalkę. 😊 Rzepy czepy to miękkie kuleczki, którymi dziecko nie zrobi sobie krzywdy łatwo się sczepiają i formują. Dzięki rzepom czepom dziecko uczy się sprawności manualnej, a także rozwija swoją wyobraźnię. To fantastyczna zabawa dla całej rodziny.

Rzepy czepy zapakowane są w twarde pudełko, a w pudełku aż 170 elementów ( rzepy w różnych kolorach + 36 plastikowych dodatków i akcesori do stworzenia niesamowitych figur,postaci i budowli. Dołączona jest również instrukcja z przykładowymi postaciami do stworzenia.

Ja rzepy czepy kupiłam w biedronce za 19.99
Polecam!








Pozdrawiam
Młoda Mama

You Might Also Like

79 komentarze

  1. Nawet nie wiedziałam, że teraz takie coś w biedronce jest. Moja córa uwielbia zabawki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było, ale czy jeat to nie daje gwaracji ponieważ gdy ja kupowałam to akurat zabrałam ostanie pudełko.

      Usuń
  2. Ale super! Nie widziałam nigdzie tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w biedronce, ale można kupić również w sklepach z zabawkami i w internecie. :)

      Usuń
  3. Fajne:) Świetne rzeczy Wam powychodziły. Widać to zabawka, która pobudza kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Zastanawiałam się nad kupnem dla chrześnicy narzeczonego, bo nasza córka jest jeszcze za mała, ale teraz kupię bez zastanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale genialnie kreatywna zabawka! :D
    ekstra! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to fajne! Nawet nie wiedziałam że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie do póki nie zobaczyłam biedronkowej reklamy ;)

      Usuń
  7. Widziałam chyba reklamę. Cuda Wam wyszły. A Młoda Mama jaka piękna w tych kolorowych klejnotach. Zresztą bez równie dobrze się prezentuje. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam reklamę tego i chętnie kupiłabym je nawet nie dla dziecka, ale dla siebie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to nie ma co się zastanawiać ;)

      Usuń
    2. Tylko niestety do Biedronki mam nie po drodze :(

      Usuń
  9. Czego to teraz nie wymyślą :) Dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łaaaaa padłam xd chcę to :D:D:D:D dam chłopu xd

    OdpowiedzUsuń
  11. śmieszne i całkiem fajne :) sama bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to nie ma co się zastanawiać. Za taką cenę warto. :)

      Usuń
  12. Widziałam je w biedronce. Ale możliwości moich dzieci są takie że wszystko gubią, to nie kupiłam. ;) fajowe rzeczy można z nich robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka też ma tendencję do gumienia rzeczy, a potem ich szukania, ale ta zabawka tak się spodobała, że musiałam ją mieć. :)

      Usuń
  13. Ale to fajne. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym nie wiedziała gdyby nie reklama. :)

      Usuń
  14. Właśnie też widziałam reklamę tego produktu i rozważam zakup takiej kreatywnej zabawki dla maluchów

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna zabawka, takie rzeczy lubię! Nie dość że tania to rozwija kreatywne myślenie, super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba to przegapiłam ... Prosta ale przy tym fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moi chłopcy widzieli reklamę i ciągle mi mówią o tych rzepach, że muszę im kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daj się prosić to naprawdę fajna, kreatywna zabawka, która zajmie ich na kilka godzin. :)

      Usuń
  18. Co za oryginalna biżuteria :) No WOW!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mamy! Jeszcze nie otworzyłam :) a i biżuteria pierwsza klasa - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam się z takimi rzepami, fajny pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne i cena ok :) Muszę zobaczyć na nie w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biedronce szły jak ciepłe bułeczki. Proponuje zobaczyć rzepy czepy również w Internecie. :)

      Usuń
  22. Świetna rzecz na wspólne zabawy z dzieckiem i jaka tania alternatywa1

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super ten nowy wygląd bloga! Świetna zmiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że są w Biedronce. Mój Synuś widział je gdzieś w reklamie i ciągle o nich mówi i że on chce i że auto chciałby zrobić z nich itd... Muszę zobaczyć w czwartek, czy u nas też są. Jak są, to chyba ze 3 opakowania od razu wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam wziąść więcej, ale zostało jedno pudełko.

      Usuń
  25. Też mamy biedronkowy zestaw, zresztą pokazywałam niedawno na blogu ;-). Świetne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale fajne! chociaż coś czuje, że będę bawić się lepiej od bratanka, ale zobaczymy !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super! Sama bym się chyba dobrze bawiłą tworząc coś z tego :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne! Dzieciaki na pewno są zachwycone nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam te rzepy w Biedronce - i strasznie żałuję, że ich wtedy nie kupiłam. Może jeszcze gdzieś na nie trafię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie w sklepie stacjonarnym to w internecie znajdziesz. :)

      Usuń
  30. Wow jaka fajna zabawka. Faktycznie można przy niej poszaleć i pobudzić wyobraźnię.Fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  31. a wiesz, że nie widziałam reklamy ani zabawki? :) super jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie widziałaś? A była na każdym programie z bajkami i nie tylko. :)

      Usuń
  32. Fajne są te rzepki. :-)
    Zapraszam na konkurs na moim blogu, jeśli masz ochotę - są trzy zastawy nagród do wygrania.

    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla dzieci to świetna zabawa :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla dzieci bo i dla dorosłych również. :)

      Usuń
  34. Widać tutaj ukryte talenty artystyczne :)
    świetna zabawa dla calej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie mój artystyczny talent bo ja mam dwie lewe ręce, ale za to moja córka i owszem. :)

      Usuń
  35. Pierwszy raz widzę takie cudo! Bomba!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje dzieciaki tez oszalały na punkcie tych rzepków i ja tez się nie powstrzymałam :) Świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers

Młoda Mama na FB