Projekt: Kuchnia

czerwca 15, 2017

Przedstawiam Wam projekt naszej kuchni zaprojektowanej przez firmę WERMAT

Kuchnia to takie miejsce w którym najwięcej czasu spędza kobieta niż mężczyzna, choć muszę przyznać, że gdy mój maż wchodzi do kuchni i nie wychodzi z niego przez dłuższy czas to wiem, że dzieje się w niej magia kulinarna. Uwielbiam kiedy mój mąż gotuje bo gotuje to po męsku czyli robi mega bałagan 😏 ale jego potrawy są bardzo smaczne 😋, a ja choć nie jestem świetną kucharką to również lubię gotować i piec. 😊

Za nim nasza kuchnia została zaprojektowana to od samego początku wiedziałam jak ma wyglądać. przedstawiłam swoją wizję dla Kasi i powiem wam, że kiedy zaprosiła nas do biura i pokazała projekt byłam nic zachwycona ponieważ wyszedł lepiej niż go sobie wyobrażałam. Kuchnia choć jest mała to jest taka jaką chciałam mieć czyli jest biała, nowoczesna, przytulna, a przede wszystkim funkcjonalna. Na pewno będzie jednym z moich ulubionych miejsc w domu. 😊








Pozdrawiam
Młoda Mama

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Super! Uwielbiam połączenie bieli i drewna, które ociepla delikatnie wnętrze. Stylowo i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) Ja też mam małą kuchnię i zupełnie nie mam na nią pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie pomyślana. Na małej przestrzeni masz wszystko, co kuchnia powinna sobą reprezentować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Lubię drewniane blaty i białe meble w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że jest przemylana i bardzo piekna

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :) ale ja też będę swoją sama projektować natomiast ja chcę u siebie elementy czarnego połączone z czerwienią lub soczystą zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchnia będzie piękna. Jak fajnie, że macie już wizualizację. My dopiero jesteśmy przy rzutach i nie możemy się doczekać aż pójdziemy krok dalej. Układ mamy podobny. I kolorystyka też. Choć u nas bardziej rustykalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jak mnie się marzy własna kuchnia, mała ale własna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny projekt, który łączy to co lubię :) w mojej kuchni też są białe meble, drewniane blaty i cegła

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna! I taka przejrzysta! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Na pewno będzie Wam obojgu w niej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuchnia rzeczywiście piękna. Uwielbiam jasne meble, nadają klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest taka piękna!!! <3 Podoba mi się! Poproszę

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuchnia jest nieziemska :):) Jest bardzo w moim guście, też chcemy z mężem meble w kuchni białe. Ale przed Nami jeszcze daleka droga do jej urządzenia...
    mamma-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się,że okna są na dwóch ścianach, marzę o takiej kuchni.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers