Przeprowadzka

lipca 28, 2017

Bardzo dawno nie zaglądałam na bloga. Wakacje to taki czas gdzie większość czasu spędza się po za domem niż w domu oczywiście gdy dopisuje pogoda, a z tą pogodą tego lata jest różnie. My nigdzie nie wyjeżdżaliśmy i nie wyjeżdżamy ponieważ finanse nam to uniemożliwiają (mam jednak nadzieję, że odbijemy je sobie w następnym roku 😊), ale i tak te lato zapamiętamy bardzo dobrze ponieważ nareszcie się przeprowadziliśmy do czterech kątów. 🏠😊 Planowaliśmy się przeprowadzić w sierpniu, ale los jak zwykle zadecydował za nas i przeprowadziliśmy się w lipcu.
Mieszka nam się bardzo dobrze. Ja i córcia o dziwo bardzo szybko się zaaklimatyzowałyśmy w nowym miejscu i nawet (nie wierzę, że to piszę) polubiłam bycie kurą domową  tzw: house manager🏠😊
Obowiązków przybyło wiadomo jak to we własnym domu, ale cieszę się, że nareszcie jesteśmy sami 👪😃 cudownie jest być na swoim. Mam mnóstwo w sobie radości i energii na nowe kolejne dni, które upływają mi w kosmicznie szybkim tępię, że aż zaczęłam mylić dni tygodnia. 😃

W związku z tym,że przeprowadzkę mam już za sobą i ogarnięta jestem już z nową rzeczywistością 😉 wracam do sieci i do wylewania swoich brudów oraz obdzierania się z prywatności (jak to niektórzy ośmielają się twierdzić 😄)  WRACAM!

Pozdrawiam
Młoda Mama


Zdj. pixaby.pl


You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz i trzymaj tak dalej. Zdrowia Wam życzę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera - cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jest mi miło z tego powodu, że ktoś się cieszy na mój powrót. :)

      Usuń
  3. Ależ fajnie :) Niech Wam się dobrze mieszka na swoim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowo!!! Niech Wam się dobrze mieszka i miłych sąsiadów życzę:)
    PS. Bez względu na to jak blisko/ daleko od Was mieszkają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam,mam sąsiadów bardzo blisko i nie mogę na nich narzekać. :)

      Usuń
  5. Gratulacje! Być na swoim to jednak duża zmiana, ale zmiana na dobre! :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest. :) To nasz nowy początek, nasz nowy rozdział w życiu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Przeprowdzka do nowego domu to prawie jak wakacje, dopóki się nie zadomowisz na dobre, szczególnie jeśli dom jest za miastem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetnie,że wróciłaś :)
    Obserwuję #74

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się razem z Tobą/z Wami, że już na swoim :) Nie ma to jak własne cztery kąty :) Powodzenia w nowym własnym domku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w własnym domku i oby Wam się dobrze mieszkało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście strasznie długo Cię tu nie było 😊 teraz będziesz miała podwójny zapał do pracy nad blogiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę, żeby dobrze się mieszkało! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że już jesteście na swoim:) Bardzo zazdroszczę, u Nas jeszcze daleka droga ...
    Obserwuję
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. wracaj do sieci, czekamy :) a wakacje...niedługo się kończą, niestety

    OdpowiedzUsuń

Archiwum X

Obserwatorzy

Like us on Facebook

Google+ Followers